Terugbetaling verstrekkingen

Kleefzegels bestellen

Kleefzegels breng je aan op alle documenten die je per post aan je ziekenfonds bezorgt. Via deze identificatieklever kunnen we heel snel je gegevens opzoeken om je verder te helpen.

Wat staat er op een kleefzegel? 

Op een kleefzegel zie je verschillende gegevens staan:

  • Je rijksregisternummer. Dit bestaat uit 11 cijfers, beginnen met je geboortejaar, -maand en –dag.
  • Het 'Lid nr': dit is je klantennummer bij Partena Ziekenfonds. Het bestaat uit 13 cijfers. 
  • Het nummer rechtsonder bestaat uit 2 keer 3 cijfers. Deze code geeft aan waarvoor je precies verzekerd bent.
  • Streepjescode: dit gebruiken we om alle documenten in te scannen en meteen toe te wijzen aan het correcte klantendossier.

Is een kleefzegel altijd nodig?

Elk papieren document dat je per post aan je ziekenfonds bezorgt, moeten we kunnen identificeren. Hierop breng je dus altijd een klever aan.

Je hoeft geen kleefzegel aan te brengen op documenten die je ons online bezorgt via het Onlinekantoor of de Partena App. Die kunnen we meteen identificeren dankzij je login.

Nieuwe kleefzegels bestellen? 

Ben je door je voorraad kleefzegels heen? Je kunt ze op elk moment bijbestellen:

  • via de Partena smartphone app
  • via het Onlinekantoor
  • telefonisch: bel T. 02 218 22 22 en kies voor selfservice. Hou je rijksregisternummer klaar om de bestelling af te ronden.

Je ontvangt je nieuwe kleefzegels binnen de 10 dagenMeteen nieuwe kleefzegels nodig? Kies voor het Onlinekantoor, daar kun je ze zelf afdrukken!

 

Partena smartphone app

Partena Ziekenfonds app

Bekijk je dossier via onze smartphone app, of ga zelf aan de slag: vraag kleefzegels, een terugbetaling, of je Europese Ziekteverzekeringskaart aan, of zoek een noodnummer.

Sluiten

Kantoorzoeker

Bent u op zoek naar het dichtsbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

Onlinekantoor

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, e-Boxberichten lezen, ...

Onlinekantoor