Hoe je factuur ontvangen

Via e-Box

Je kunt je Partena-factuur via elektronische weg ontvangen in jouw e-Box via het Onlinekantoor. Dit is niet alleen heel handig, het is ook goed voor het milieu. 

De e-Box is jouw elektronische brievenbus in het Onlinekantoor van Partena. Dankzij de elektronische factuur ontvang je geen overschrijvingsformulier meer via de post. Je ontvangt een persoonlijke mail met de mededeling dat je een factuur hebt ontvangen in je e-Box.

Heb je jouw factuur niet gelezen, dan sturen wij je na 4 dagen een herinneringsmail om je eraan te herinneren dat je een factuur hebt ontvangen. 

Hoe de elektronische factuur activeren/de-activeren?

  • Ga naar het Onlinekantoor en activeer je e-Box in de rubriek ‘My settings’. Je ontvangt automatisch een e-mail ter bevestiging.
  • Ontvang je liever geen elektronische factuur meer? Vink de optie dan uit in de rubriek ‘My settings’.
  • Wens je de melding via een ander e-mail adres te ontvangen? Ook dit kun je zelf regelen via het Onlinekantoor.

Graag klant worden?

Kiezen voor Partena Ziekenfonds is kiezen voor een onafhankelijk
ziekenfonds dat bereikbaar is, waar en wanneer het jóu past!


Hoe klant worden? Bereken je bijdrage
Sluiten

Kantoorzoeker

Bent u op zoek naar het dichtsbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

Onlinekantoor

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, e-Boxberichten lezen, ...

Onlinekantoor