Partena Ziekenfonds en Bsit slaan de handen in elkaar

Partena Ziekenfonds gaat vanaf 5 november in zee met Bsit, de Belgische app waarmee je een babysit kan zoeken, ermee kan afspreken en betalen. Klanten van Partena Ziekenfonds, en bij uitbreiding ook van Partena Hulp in huis en Partena Kinderopvang kunnen 2 maanden gratis gebruik maken van Bsits babysitting dienst.

Bsit startte in 2015 als Belgische babysitapp. Ondertussen kan je er ook al mee in Nederland, Luxemburg en Parijs een kinderoppas zoeken. Je vindt er een oppas voor een occasioneel avondje uit, maar ook voor vakanties, naschoolse opvang of een ziek kind. Maar het concept gaat verder dan dat. Verzekering voor je oppas en je kindjes? Dat kan, voor 1 euro extra per oppasbeurt. Gepast geld voorzien? Betalen kan heel eenvoudig via de app, en dankzij de timer weet je exact hoeveel je verschuldigd bent. Bovendien kun je reviews van babysits bekijken, en als ze bij vrienden geweest zijn verneem je de gemiddelde score. Vandaag zijn er in totaal al zo’n 280.000 gebruikers, waarvan 30.000 Nederlandstalige babysits in Vlaanderen.

Door de samenwerking met Partena hopen wij 2 keer meer het leven van de ouders te vereenvoudigen
Dimitri De Boose, CEO van Bsit

Partena ziet de samenwerking met Bsit als de perfecte aanvulling op haar diensten.

Als ziekenfonds is het niet opportuun om een eigen babysit-platform uit te bouwen- we focussen ons liever op onze kerntaken. Maar het is een service die wel erg in trek is bij onze klanten, waarvan er veel jonge gezinnen zijn. Daarom zijn we blij dat we via een partnership met Bsit aan onze klanten een uitgebreid netwerk van babysitters kunnen aanbieden, voor een voordelig tarief en op een professionele manier”, zegt Sarah Masschelein, woordvoerster van Partena Ziekenfonds.