Partena Hulp in huis neemt Gents poetsbedrijf Dynamic over

Op 1 december neemt Partena Hulp in Huis het Gentbrugse poetsbedrijf Dynamic over. 27 poets en strijkhulpen en 150 klanten komen over naar Partena.

GENT- Poetsbedrijf Dynamic uit Gentbrugge wordt vandaag overgenomen door Partena Hulp in Huis. 27 poetshulpen komen over naar Partena. Omwille van gezondheidsproblemen zochten de eigenaars een overnamepartner. De link met Partena was snel gelegd. “Dynamic en Partena Hulp in Huis delen dezelfde waarden. Medewerkers zijn belangrijk , en een kwalitatieve dienstverlening voor de klant is een topprioriteit. Ook digitaal werken en goede omkadering van poets- en strijkhulpen staan centraal. ” zegt Petra Keisse, manager Partena Hulp in Huis. “Partena Hulp in Huis is een onderneming die de laatste jaren sterk groeide en wil blijven groeien, zowel door een organische groei, als door enkele overnames van poetsbedrijven.” Ook voor de 150 klanten van Dynamic, zorgt Partena voor een vlotte overgang.