Partena Hulp in huis neemt Antwerps poetsbedrijf Solide Forta over

Op 22 november neemt Partena Hulp in huis het Antwerpse poetsbedrijf Solide Forta over. Alle 231 werknemers en 1.250 klanten komen over naar Partena Hulp in huis.

GENT- Poetsbedrijf Solide Forta uit Antwerpen wordt vandaag overgenomen door Partena Hulp in huis. Maar liefst 231 huishoudhulpen en 1 bediende komen over naar Partena Hulp in huis. Omdat het bedrijf in faling ging, werd gezocht naar een overnamepartner. Partena Hulp in huis kijkt ernaar uit om haar aanwezigheid in Antwerpen te versterken. Vandaag werken er in Antwerpen al 141 van de meer dan 2.000 huishoudhulpen met voor Partena Hulp in huis, en is er een kantoor in Kontich en aan de Rubenslei.

Wij zijn blij 231 goede en ervaren poetshulpen te kunnen opnemen in ons team.” zegt Petra Keisse, manager Partena Hulp in huis. “Partena Hulp in huis is een onderneming die de laatste jaren sterk groeide en duurzaam wil blijven groeien, zowel door een organische groei, als door de overname van poetsbedrijven. Dit willen we doen met aandacht voor integratie, veiligheid & welzijn en een degelijke opleiding en ondersteuning. Zo zullen de medewerkers van Solide Forta via Partena Hulp in huis voortaan ook een beroep kunnen doen op de diensten van een jobcoach en een preventieadviseur.” De huishoudhulpen komen terecht in een grote en mensgerichte organisatie, en blijven hun loonpakket behouden. Partena Hulp in huis heeft ervaring met diversiteit en stelt op vandaag medewerkers met 74 nationaliteiten tewerk.

Ook voor de 1.250 klanten van Solide Forta, zorgt Partena Hulp in huis voor een vlotte overgang. Zij blijven hun vertrouwde huishoudhulp en planning zoveel mogelijk behouden. Partena Hulp in huis is een kwaliteitsvolle, stabiele organisatie waar op vandaag reeds 14.350 klanten op kunnen vertrouwen. Elke dag werkt Partena Hulp in huis aan de klantentevredenheid om zo haar klanten de beste service te bieden. Het kantoor van Solide Forta in de Italiëlei blijft, zodat klanten en medewerkers voortaan terecht kunnen in 3 kantoren in Antwerpen.