Partena & OZ Poets- en Strijkhulp neemt 2 dienstenchequebedrijven over

1 oktober 2021

Gent, 1 oktober 2021 – Partena en OZ Poets- en Strijkhulp – dat vanaf januari 2022 verdergaat onder de naam ‘Helan Huishoudhulp’ – nam recent twee dienstenchequebedrijven over in de Vlaamse Ardennen en de Kempen. Het bedrijf heeft voortaan zo meer dan 3.600 huishoudhulpen in dienst en 4 strijkshops verspreid over Vlaanderen. Partena en OZ Poets- en Strijkhulp verankert daarmee stevig zijn positie in de top tien van Vlaamse dienstenchequebedrijven. Als enige socialprofitspeler in die top tien zet het bedrijf sterk in op duurzame tewerkstelling.

Poetshulpen met dienstencheques lijden wél loonverlies bij annulatie

3 november 2020

Gent, 3 november 2020 - Een uitspraak van minister Vandenbroucke dit weekend leidde tot een verkeerde perceptie rond het annuleren van poetshulp tijdens deze lockdown. Partena Hulp in huis benadrukt dat poetshulp nog steeds veilig kan verlopen mits het naleven van veiligheidsregels. Bij tijdelijke economische werkloosheid leiden poetshulpen in Vlaanderen namelijk wél loonverlies. Het bedrijf wil sensibiliseren om de werknemers uit deze sector te steunen en niet onnodig de poetshulp aan de deur te zetten

Kinderopvang Kikkerkoning groeit!

10 oktober 2018

Veel licht en veel buiten spelen in Berlare. Vorige week nam de Kikkerkoning, een kinderdagverblijf van Partena Kinderopvang, haar intrek in een nieuwe locatie in Berlare, pal in het dorpscentrum. Dankzij de verhuis is er ook een uitbreiding mogelijk, van 14 naar 18 opvangplaatsen.

Partena opent nieuw kinderdagverblijf in Antwerpen centrum

28 juni 2018

Op donderdag 2 mei 2019 opent Partena Kinderopvang een gloednieuw kinderdagverblijf in het nieuwbouwproject Falconhoven aan de Oude Leeuwenrui. Er is een vaste dagprijs, maar ouders kunnen beroep doen op een tussenkomst van de stad Antwerpen en van de Vlaamse overheid. Er is plaats voor 42 kinderen, inschrijven kan vanaf nu.