Kinderopvang Kikkerkoning groeit!

Veel licht en veel buiten spelen in Berlare. Vorige week nam de Kikkerkoning, een kinderdagverblijf van Partena Kinderopvang, haar intrek in een nieuwe locatie in Berlare, pal in het dorpscentrum. Dankzij de verhuis is er ook een uitbreiding mogelijk, van 14 naar 18 opvangplaatsen.

Begin oktober verhuisde kinderdagverblijf De Kikkerkoning naar een gloednieuwe nieuwbouw in Berlare, Dorp 4. Bij het kinderdagverblijf werken 3 kindbegeleiders, en worden er nu 18 kindjes opgevangen. De prijs voor een dag opvang is afhankelijk van je inkomen. Door plaatsgebrek was er in de vorige locatie slechts plaats voor 14 kindjes. Partena Kinderopvang is heel blij met de uitbreiding en verhuis: “Er is een leuke buitenruimte zodat kindjes bij goed weer buiten kunnen spelen. Er komt ook veel daglicht binnen. Bij Partena Kinderopvang vinden we de omkadering van de crèche en de pedagogische insteek namelijk ook heel belangrijk,” zegt Filip Standaert manager Partena Kinderopvang.

Partena Kinderopvang is de grootste private aanbieder van kinderopvang in Vlaanderen. In totaal zal Partena in 2019, 37 kinderdagverblijven onder zijn hoede hebben.