Altijd bereikbaar: de Partena chatbot

Stel je vraag via chat aan onze virtuele adviseur via MijnPartena. Je krijgt meteen een antwoord op vaak gestelde vragen. De chatbot is altijd wakker en beantwoordt je vragen met de glimlach.


Chatbot Partena Ziekenfonds

Stel je vraag aan de Partena chatbot

Ben je goed verzekerd als je op vakantie vertrekt? Waar vind je het dossier van je kinderen via MijnPartena, jouw online ziekenfonds? Wat als je je wachtwoord bent vergeten? Verspil geen kostbare tijd: stel je vraag aan onze chatbot: jouw virtuele adviseur in MijnPartena. 24 uur op 24 en 7 dagen op 7!

Zo praat je met onze chatbot

  • Klik op het chat-icoontje rechtsonder in MijnPartena.
  • Stel je vraag via chat. Dat kan elke dag, de klok rond. 
  • De chatbot weet het antwoord op vaak gestelde vragen aan Partena Ziekenfonds. Je krijgt meteen een pasklaar antwoord.

Persoonlijk advies nodig? Natuurlijk!

Vraagt jouw probleem om een oplossing op maat, dan zal de chatbot je doorsturen:

Je kiest zelf uit 2 opties

  • Binnen de kantooruren: je vraagt de chatbot om je door te verbinden met een 'echte' klantenadviseur.
  • De klok rond: je stelt je vraag via ons contactformulier. We contacteren je zo snel mogelijk met een antwoord op maat.

Maak een afspraak voor advies op maat

Persoonlijk advies nodig? Maak een afspraak met een klantenadviseur of een medewerker van onze Dienst Maatschappelijk Werk. Waar en wanneer het jou past.


Sluiten

Kantoorzoeker

Bent u op zoek naar het dichtsbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena