Head of marketing and customer experience Ariane Collard vertelt het verhaal van onze nieuwe Hospitalia-campagne, of waarom we na rijp beraad toch besloten om de geplande radiospot en online advertenties te laten doorgaan.
Wat verwacht de klant van ons?
‘Partena Ziekenfonds. Wat verwacht jij van ons?’ Het is onze baseline, maar voor ons veel meer dan een holle slogan. In ‘Wat verwacht jij van ons?’ schuilt het DNA van Partena Ziekenfonds en onze basis-ingesteldheid in alles wat we doen: wij vertrekken vanuit de noden van onze klanten. Wij willen als ziekenfonds altijd een antwoord bieden op hun vragen. Wij willen menselijk zijn, en dicht bij onze klant staan.
Eerst luisteren, dan helpen
En daarom deden we bij de start van de coronacrisis wat we altijd doen: bekijken wat onze klant van ons verwacht. Sinds dag 1 van de crisis geven honderden medewerkers van Partena Ziekenfonds, Gezinszorg, Hulp in huis en Kinderopvang het beste van zichzelf. En ook nu blijven ze naar klanten luisteren. Onze verzorgenden blijven langsgaan bij de ouderen of zieken die ze onder hun hoede hebben. Onze maatschappelijk werkers draaien mee in de schakelzorgcentra voor Covid-patiënten, en bellen klanten op om te vragen hoe het gaat, en of we iets kunnen doen. Onze medewerkers achter de schermen zorgen dat onze dienstverlening nog digitaler wordt in tijden van fysieke afstand.
We zijn trots op al dat werk en blij om te zien dat klanten lovend zijn over de creatieve service die we in deze moeilijke tijden hebben geleverd.
Mee met het zorglandschap
Ook onze hospitalisatieverzekeringen stonden niet stil. Net voor de crisis losbrak, hadden wij ze vernieuwd. Om ze nog klantvriendelijker en nog meer op maat van het hedendaagse zorglandschap te maken. Ziekenhuisopnames worden korter, dagopnames talrijker en wie uit het ziekenhuis komt, heeft vaak nog een hele tijd extra zorg nodig. Omdat de kosten voor die doktersbezoeken, kine-sessies en andere zorgen achteraf hoog kunnen oplopen, betalen onze hospitalisatieverzekeringen nu nog meer voor- en nazorg terug. Een boodschap die, zeker nu, niet mag ontbreken.
Onze klanten informeren over een hospitalisatieverzekering die ook voor en na een ziekenhuisopname voor hen zorgt, was voor de coronacrisis al relevant.
Omdat we deze crisis ernstig nemen
Vandaar onze Hospitalia-campagne, in volle coronacrisis, en na rijp beraad. Onze klanten informeren over een betaalbare en betrouwbare hospitalisatieverzekering die ook voor en na een ziekenhuisopname voor hen zorgt, was voor de coronacrisis al relevant. En nu mogelijk nog meer. Het is maar een van de manieren waarop we bij Partena tonen dat we deze gezondheidscrisis bijzonder ernstig nemen. Omdat klanten dat van ons verwachten. Elke dag, en in alle omstandigheden.