NieuwsZiek
13 maart 2020

deel

Coronavirus : aangepaste dienstverlening

Als ziekenfonds willen wij onze verantwoordelijkheid opnemen om de verdere verspreiding van het coronavirus te helpen beperken. Daarom passen we onze dienstverlening aan. Uiteraard blijven Partena Ziekenfonds, Hulp in huis en Kinderopvang, en ook shopavita.be voor je klaar staan. Lees hier hoe we jou kunnen helpen, of bekijk onze veelgestelde vragen.

Ga je binnenkort op reis? Lees hier meer over medische reisbijstand in coronatijden

LAATSTE UPDATE: maandag 19 oktober 2020 (lees verder onder de foto)

Coronavirus : aangepaste dienstverlening

Partena Ziekenfonds blijft bereikbaar

Selfservice

  • Heel wat administratieve zaken kun je zelf regelen via MijnPartena.
  • Wist je dat je veel documenten ook digitaal aan ons kunt bezorgen, zeker in coronatijden? Hier vind je onze digitale diensten op een rijtje.
  • Je kunt ons tijdelijk je attest van arbeidsongeschiktheid digitaal bezorgenBekijk hier hoe het werkt.

 

Een korte vraag

  • Bekijk het antwoord op veelgestelde vragen aan Partena Ziekenfonds.
  • Stel je vraag 24 uur op 24 aan onze chatbot Sam, of vul ons contactformulier in.
  • Of bel naar ons service center op T. 02 218 22 22. Van maandag tot donderdag van 8u30 tot 17u30. Op vrijdag van 8u30 tot 17u.

 

Advies op maat: maak een afspraak

  • Maak een afspraak voor een adviesgesprek. We staan voor je klaar op werkdagen tussen 10 en 19 uur.
  • Kies zelf voor een afspraak in een kantoor in je buurt, of via videogesprek.. 
  • Plan je afspraak online of bel ons om een afspraak vast te leggen. 

 

Post voor Partena

 

Afspraak met de adviserend arts

  • Afspraken met de adviserend arts kunnen vervangen worden door teleconsultaties. In dat geval brengen we je persoonlijk op de hoogte. Tijdens gewone consultaties is het dragen van een mondmasker verplicht.

 

Gezondheidsshop shopavita.be 

 

Huishoudhulp via Partena Hulp in huis

  • Onze huishoudhulpen hoe ze zijn weer aan de slag en ook in onze Strijkshop en Strijkpunten kun je terecht. Lees hier meer over de veiligheidsmaatregelen.
  • Moet je na een vakantie in quarantaine? Denk er dan aan om ook je huishoudhulp te annuleren. We annuleren je huishoudhulp kosteloos als je het ons minstens 5 werkdagen op voorhand doorgeeft. 

 

Je verzorgende: gezinszorg en kraamzorg

  • De huishoudhulpen en verzorgenden van Partena gezinszorg blijven aan het werk. Ook op onze kraamzorg kun je rekenen.
  • Ben je zorgbehoevend en heb je dringend nood aan hulp? Contacteer ons. We zoeken graag een oplossing voor jou.

 

    Partena Kinderopvang

    We ontvingen richtlijnen van Kind & Gezin om de kinderopvang zo veilig mogelijk te laten verlopen: lees hier meer.

     

    Bedankt voor je begrip 

    Bedankt voor je begrip bij eventuele vertragingen of aanpassingen aan onze gebruikelijke manier van werken. Onze medewerkers doen er alles aan om een optimale dienstverlening te blijven garanderen. 

    Artikel tags:

    Lees ook

    09 oktober 2020

    MyCareNet toestemming terugbetaling geneesmiddelen

    Bepaalde geneesmiddelen zijn voor een terugbetaling aan voorwaarden onderworpen. Daar heb je vooraf een goedkeuring van een adviserend arts van je ziekenfonds voor nodig. Wanneer je die toestemming krijgt, wordt het ook geregistreerd in de databank MyCareNet. Als patiƫnt krijg je dit louter ter info op papier mee.