NieuwsZiek
13 maart 2020

deel

Coronavirus : aangepaste dienstverlening

Als ziekenfonds willen wij onze verantwoordelijkheid opnemen om de verdere verspreiding van het coronavirus te helpen beperken. Daarom passen we onze dienstverlening aan. Uiteraard blijven Partena Ziekenfonds, Hulp in huis en Kinderopvang, en ook shopavita.be voor je klaar staan. Lees hier hoe we jou kunnen helpen. Volg ook onze updates via Facebook.

LAATSTE UPDATE: maandag 18 mei 2020 - 8u50

Coronavirus : aangepaste dienstverlening

Wat betekent dit voor jou?

  • Afspraken met de adviserende arts zijn uitgesteld. Ze kunnen mogelijk worden vervangen door teleconsultaties. We brengen je persoonlijk op de hoogte. Vanaf 2 juni 2020 kunnen er weer gewone consultaties plaatsvinden. 

 

Partena Ziekenfonds blijft bereikbaar

Selfservice

  • Heel wat administratieve zaken kun je zelf regelen via MijnPartena.
  • Wist je dat je veel documenten ook digitaal aan ons kunt bezorgen, zeker in coronatijden? Hier vind je onze digitale diensten op een rijtje.
  • Je kunt ons tijdelijk je attest van arbeidsongeschiktheid digitaal bezorgenBekijk hier hoe het werkt.

 

Een korte vraag

  • Stel ze snel via ons contactformulier.
  • Of bel naar ons service center op T. 02 218 22 22 tussen 9 en 16 uur.
  • Bekijk het antwoord op veelgestelde vragen aan Partena Ziekenfonds.

 

Advies op maat: maak een afspraak met een klantenadviseur

 

Post voor Partena

 

Gezondheidsshop shopavita.be 

 

Huishoudhulp via Partena Hulp in huis

  • We bekijken stapsgewijs met onze huishoudhulpen hoe ze veilig weer aan de slag kunnen. We contacteren je persoonlijk zodra jouw poetshulp weer aan het werk kan. Lees hier meer

 

Je verzorgende: gezinszorg en kraamzorg

  • De huishoudhulpen en verzorgenden van Partena gezinszorg blijven aan het werk. Ook op onze kraamzorg kun je rekenen.
  • Ben je zorgbehoevend en heb je dringend nood aan hulp? Contacteer ons. We zoeken graag een oplossing voor jou.

 

    Partena Kinderopvang

    We ontvingen volgende richtlijnen van Kind & Gezin om de heropstart van de kinderopvang geleidelijk aan en zo veilig mogelijk te laten verlopen: lees hier meer.

     

    Bedankt voor je begrip 

    Bedankt voor je begrip bij eventuele vertragingen of aanpassingen aan onze gebruikelijke manier van werken. Onze medewerkers doen er alles aan om een optimale dienstverlening te blijven garanderen. 

    Artikel tags:

    Lees ook

    08 mei 2020

    Door overheid erkende moveUP app voor COVID-19 verbindt patiënten met hun arts

    In het kader van de COVID19 pandemie is het van belang de symptomen van de patiënt en daarbij het verloop van de ziekte te kunnen opvolgen. Slimme digitale oplossingen, zoals bijvoorbeeld apps, kunnen substantieel bijdragen aan zelfmonitoring en begeleiding op afstand. Hierbij is het van belang dat de app voldoet aan stringente eisen aan onder meer beschikbaarheid, privacy en informatiebeveiliging. De moveUP.care app voor COVID19 voldoet aan deze voorwaarden, en wordt door de federale overheid erkend en aanbevolen als “Nuttige App” in de strijd tegen COVID19. 
    06 mei 2020

    Ziekenfondsen helpen mee met contact tracing

    De ziekenfondsen, in partnerschap met een bestaand consortium van callcenters, brengen alles in stelling om in opdracht van de Vlaamse overheid zo snel mogelijk contactonderzoek ofwel 'contact tracing' mogelijk te maken. Ze zullen daarvoor in Vlaanderen 1.200 medewerkers op de been brengen. ‘Dat is een nooit geziene operatie’, zegt Luc Van Gorp, voorzitter van het Vlaams Intermutualistisch College. ‘Maar in deze uitzonderlijke omstandigheden willen wij als partner in de gezondheidszorg onze maatschappelijke verantwoordelijkheid opnemen.’