Ons Service Center is op zoek naar 15 gemotiveerde klantenadviseurs!

Partena en OZ worden samen Helan. Dat creëert heel wat extra opportuniteiten, en niet alleen voor onze klanten!
Voor ons Service Center zijn we op zoek naar 15 enthousiaste Klantenadviseurs die willen meeschrijven aan ons nieuw verhaal.

Benieuwd wat deze boeiende functie juist inhoudt? Lees dan zeker verder!
 
Ons Service Center is op zoek naar 15 gemotiveerde klantenadviseurs!

Klantenadviseur: een uitdagende, klantgerichte job

Dorien werkt intussen al meer dan 2 jaar als Klantenadviseur in de boeiende wereld van het ziekenfonds.
Elke dag is anders. Ze komt in contact met verschillende klanten, verschillende verhalen,… Dat maakt haar job heel uitdagend én veelzijdig!

Wat houdt jouw rol precies in?
“Klanten komen bij mij terecht met allerlei vragen, telefonisch of via mail. Ik help graag mensen en heb het gevoel dat ik dat in mijn job ook écht doe. Een gesprek positief eindigen en een tevreden klant aan de andere kant van de lijn, geven me telkens weer energie voor het volgende gesprek.”

Waar haal jij veel voldoening uit?
“Je krijgt vaak mooie complimenten in deze job, dat geeft me het gevoel dat ik iets belangrijk doe voor de mensen. Ik was 48 jaar toen ik in dienst kwam. Toen ik de vacature las dacht ik: dat ben ik! En het klikt ook echt. Hier houden ze rekening met je talenten, met wie je bent, wat je kan én wat je graag doet. Er wordt naar mij geluisterd en ik kan mezelf zijn op het werk. Ik zit hier helemaal op mijn plaats.”

Wat vormt voor jou nog een extra troef?
“Wat ik zeker ook de moeite vind, is dat je zo goed begeleid wordt gedurende het opleidingstraject. Daarnaast kom je binnen het Service Center terecht in een warm en hecht team.”

Versterking gezocht: 15 nieuwe collega’s!

Partena en OZ bundelen de krachten en dat creëert heel wat extra opportuniteiten.
Voor ons Service Center zijn we op zoek naar 15 nieuwe Klantenadviseurs om onze klanten een kwaliteitsvolle dienstverlening te bieden.

Wat je concreet mag verwachten van deze job, vatten we hieronder nog eens samen:

  • 90% van jouw tijd besteed je aan het aannemen en verwerken van binnenkomende calls. De overige tijd beantwoord je klantenvragen via e-mail.
  • Je rapporteert na elk telefoongesprek over jouw klantencontact en verwerkt alle informatie/opmerkingen uit het gesprek.
  • Je wil de klant steeds zo efficiënt mogelijk helpen én ondersteunen. Hiertoe verbind je hem/haar door naar onze experten op de back office indien nodig.
  • Dankzij jouw uitstekende en heldere service zorg je voor een grote tevredenheid bij onze klanten en bouw je mee aan de toekomst van Partena en OZ!

Herken jij jezelf hierin?

  • Je houdt van een sociale, interactieve en uitdagende job
  • Je zet de klant onvoorwaardelijk op nummer 1 en staat hen (telefonisch) met raad en daad bij op een duidelijke manier
  • Je werkt graag zelfstandig, maar ook in teamverband breng je kwaliteitsvolle oplossingen aan
Dan ben jij de collega waar we naar op zoek zijn!
Ga samen met ons jouw nieuwe uitdaging aan en solliciteer vandaag nog.