Helan. Voor een bredere kijk op welzijn.

OZ en Partena Ziekenfonds bundelen hun krachten en worden samen Helan. Sinds 20 september treden we met Helan naar buiten met onze nieuwe campagne. De belangrijkste boodschap? We zien het als onze opdracht om het welzijn van onze klanten te bevorderen. En dat dat gaat veel verder dan alleen terugbetalingen.
Helan. Voor een bredere kijk op welzijn.

Wie aan een ziekenfonds denkt, denkt aan de kosten voor gezondheidszorg die het ziekenfonds terugbetaalt. En hier en daar een voordeel op bril of sportabonnement. Maar gezondheid is meer dan wat een ziekenfonds terugbetaalt, en welzijn is ruimer dan gezondheid. Daarom gaan we bij Helan voor ‘helemaal welzijn’, voor méér dan wat je traditioneel van een ziekenfonds verwacht. Voor een brede en open kijk op welzijn moet je dus bij Helan zijn.

 

 

Als dit betalend was, betaalden we het terug

Genieten van de zon, het kind in jezelf naar boven halen, je eigen ding doen,... het zijn onder meer deze zorgeloze momenten die we benadrukken in de eenvoudige belofte: “Als dit betalend was, betaalden we het terug”. Want welzijn is persoonlijk, welzijn is ruim en welzijn is zeker meer dan een terugbetaling van je ziekenfonds.

We zien gezondheidszorg dan ook ruimer dan je doktersbezoek en de terugbetaling van je doktersbriefje. We helpen je om in de eerste plaats voor jezelf te zorgen. Voor je fysieke en je mentale gezondheid. En we staan voor je klaar als het toch minder met je gaat. Via ons online ziekenfonds, of bij jou in de buurt. 

Door het in deze lanceringscampagne over terugbetalingen te hebben, creëren we net de opening om te zeggen dat welzijn méér is dan wat ziekenfondsen terugbetalen, en dat je die brede kijk op welzijn bij Helan zal terugvinden,” aldus Helan Marketing Director Ariane Collard.