Waarom werken bij Partena Hulp in huis?

Bij Partena Hulp in huis vinden we het belangrijk dat huishoudhulpen zich goed voelen in hun job. Onze consulenten zorgen voor een goede begeleiding en organiseren kwalitatieve opleidingen. Want voor Partena maken medewerkers het verschil: zij bepalen de kracht van onze organisatie. 

Maak kennis met je consulent

Consulente Ann Wyns: "Als consulente bij Partena Hulp in huis breng ik huishoudhulpen in contact met nieuwe klanten. En dat loopt goed… We stellen momenteel maar liefst 1.850 huishoudhulpen te werk die het huishouden doen bij meer dan 12.500 klanten! We doen dit over heel Vlaanderen: van Oostende tot Hasselt. Bij Partena Hulp in huis hebben we een passie voor poetsen! Misschien is het ook iets voor jou?"

Coaching en opleiding 

Consulente Ann Wyns: "We vinden het belangrijk dat jij je als huishoudhulp goed voelt. We zetten veel in op een goede begeleiding en kwalitatieve opleidingen. Als je zonder ervaring bij ons start, krijg je sowieso 4 uur strijkopleiding en 8 uur poetsopleiding. We behaalden vorig jaar het kwaliteitslabel voor personeelsbeleid van ‘Investors in people’. Daar zijn we enorm fier op."

Flexibel uurrooster 

Consulente Ann Wyns: "Bij ons kies je voor een uurrooster op jouw maat, met klanten in jouw buurt. Je begint met een vast contract van onbepaalde duur. Na verloop van tijd kun je, naar eigen aanvoelen, toewerken naar meer of juist minder uren. Je krijgt ook meer vrijaf bij extra gewerkte uren. Stap je over naar Partena en heb je al klanten? Super, je kunt ze makkelijk meenemen."

Goede voorwaarden 

Consulente Ann Wyns: "Als huishoudhulp bij Partena krijg je een goed loon en heel wat extra voordelen zoals een eindejaarspremie, vakantiegeld, maaltijdcheques en vergoedingen voor kledij, afgelegde kilometers en gsm-kosten. Je bouwt daarnaast ook je pensioen op. Niet te vergeten; elk jaar organiseren we een tof teamevenement; de ideale gelegenheid om alle collega’s te leren kennen en bij te praten!"
 
Op zoek naar een aangename werkplek bij een stabiele werkgever? Aarzel niet en solliciteer. 
 
Ann Wyns – Consulente Team Oost-Vlaanderen Noord bij Partena Hulp in Huis

Lees ook

11 september 2019

Alles kan beter, ook bij Partena Kinderopvang

Elke dag denken we bij Partena Kinderopvang na over hoe we onze werking zo vlot mogelijk kunnen laten verlopen, zodat de ouders én de kindbegeleiders kunnen vooropstellen wat het allerbelangrijkste is: het welbevinden van het kindje. Deze keer namen we daarbij het inschrijvingsproces onder de loep.

Partena kindbegeleiders dragen zorg voor hun rug

Een job als kindbegeleider is een job die enorm belastend is voor de rug, zoveel is duidelijk. Dag in, dag uit, nemen onze kindbegeleiders hun opvangkindjes op de arm. Voor een knuffel, voor het verluieren, ... Samen gaan ze nu voor een ergonomische reflex. Want rugpreventie staat hoog op onze prioriteitenlijst!
11 september 2019

10 jaar Partena Kinderopvang

Partena Kinderopvang mag een belangrijk kaarsje uitblazen. Al 10 jaar lang zetten ze zich elke dag in voor de opvang van - inmiddels - zo'n 1.100 kindjes in gans Vlaanderen en Brussel. Filip Standaert, manager van Partena Kinderopvang, neemt ons even mee terug in de tijd.
Filip Standaert
Manager Kinderopvang