NieuwsGezin
16 april 2019

deel

Neem deel aan ons klantenpanel

Partena Ziekenfonds wil met jullie, onze klanten, in dialoog gaan. Hiervoor creëerden we een gesloten Facebookgroep: De Partena Architecten. Zo krijgen jullie als klant een echte ‘stem’ in de dagelijkse werking van onze organisatie, én bouwen jullie mee aan een ziekenfonds dat aan jullie verwachtingen voldoet.

Op de groepspagina komen jullie onder meer te weten wat er op de agenda staat bij Partena Ziekenfonds, Hulp in huis en Kinderopvang. We leggen jullie immers vragen voor over nieuwe ontwikkelingen of stappen die we nemen om onze dienstverlening te verbeteren, ons aanbod te verbreden, enzovoort. 

Concreet

Ongeveer 1 keer per maand lanceren we een thema waarvoor we bepaalde dingen willen afstemmen met jullie. We weten het thema niet altijd op voorhand, gezien we kort op de bal willen spelen. Laat jullie dus verrassen. Er is geen verplichting om telkens deel te nemen, dat is jullie vrije keuze. 

Waarom

Jullie krijgen exclusieve informatie te zien, kunnen effectief bijdragen aan het beter maken van de dienstverlening en het aanbod én worden beloond wanneer jullie actief deelnemen. Hoe? Elk kwartaal belonen we de 5 meest enthousiaste deelnemers van het afgelopen kwartaal.

En daarna?

Wat doen we met jullie antwoorden? Na het afronden van een topic, gaan wij aan de slag. We leren uit jullie antwoorden. De analyse gebeurt niet op individueel niveau, maar op geaggregeerd niveau, dat wil zeggen dat we jullie persoonlijke gegevens (gekoppeld aan jullie Facebookaccount) niet gaan linken met het antwoord dat jullie geven. We willen leren in functie van het thema dat op dat moment wordt besproken.

Enthousiast om mee te doen?

Stuur ons dan hier een verzoekje om lid te worden!

Artikel tags:

Lees ook

Huishoudhulp in coronatijden: ook dan staan ze voor je klaar!

De Oost-Vlaamse Eline Roose werkt al 4 jaar als enthousiaste huishoudhulp bij Partena Hulp in huis. Helaas hield het coronavirus haar een maand aan de kant. Niet omdat ze getroffen was door het virus zelf, wél door de intussen overbekende maatregelen die huishoudhulp onmogelijk maakten. Maar vandaag staat ze er opnieuw. Klaar om haar trouwe klanten weer uit de nood te helpen! “Sommigen beschouwen me als familie. Supertof, natuurlijk!”
 

Wat als koppel tijdens en na de coronacrisis?

Voordat onze wereld veranderde, stonden koppels misschien net voor een aantal keuzes en beslissingen omtrent hun leven samen. Beginnende daters en prille koppels leerden elkaar misschien net beter kennen en vragen zich af of er een langere toekomst voor hen mogelijk is. Andere koppels dachten misschien net na over samenwonen of uit elkaar gaan of misschien een wereldreis, een huis kopen, in relatietherapie gaan, een job in het buitenland, kinderen of trouwen, enz. Veel van die keuzes werden in de koelkast gestopt. Hoe haal je deze weer boven?