Wij luisteren naar jou
Luisteren naar klanten is belangrijk voor ons, bij Partena Hulp in huis. We willen graag weten hoe tevreden klanten zijn over hun
poets- en strijkhulp, en over de omkadering die onze
consulenten bieden. Zo weten we precies wat goed loopt, en welke punten we nog kunnen verbeteren.
4.000 klanten gaven hun mening in 2017
Het voorbije jaar stuurden we
in totaal 11.789 enquêtes uit, waarop we bijna 4.000 antwoorden kregen. We kijken daarbij meteen naar de werkpunten:
wat kan beter? De feedback van klanten is ongelooflijk waardevol om ons werk elke dag nog beter te doen. Maar we vergeten ook niet te kijken naar
waar klanten wél tevreden over zijn. En we geven die
complimentjes ook door aan onze medewerkers. Omdat goed nieuws natuurlijk ook het bespreken waard is!
2 nieuwe opleidingen
Qua werkpunten voor het komende jaar, blijkt uit de enquêtes dat er nood is aan
extra opleidingen ramen lappen en strijken. Daar maken we dan ook meteen werk van. Onze expert opleidingen voorziet vanaf nu een vorming ramen lappen voor onze poetshulpen. En een eerste reeks poetshulpen volgt op dit moment al onze
gloednieuwe strijkopleiding.
Klanten zijn tevreden over hun poetshulp
Globaal blijkt uit onze enquêtes in 2017 dat klanten Partena Hulp in huis
gemiddeld 8 op 10 geven. Een mooi resultaat, en daar zijn we fier op!
Kom jij graag thuis in een proper huis? Vraag poets- of strijkhulp aan bij Partena Hulp in huis.