NieuwsGezin
11 december 2017

deel

Klanten zijn tevreden over Partena Hulp in huis

Bij Partena Hulp in huis vinden we het belangrijk dat je als klant tevreden bent over je poets- en strijkhulp. Om te weten wat klanten van ons vinden, sturen we regelmatig tevredenheidsenquêtes uit. Die enquêtes helpen ons om onze diensten voortdurend te verbeteren. 

Wij luisteren naar jou

Luisteren naar klanten is belangrijk voor ons, bij Partena Hulp in huis.  We willen graag weten hoe tevreden klanten zijn over hun poets- en strijkhulp, en over de omkadering die onze consulenten bieden. Zo weten we precies wat goed loopt, en welke punten we nog kunnen verbeteren. 

4.000 klanten gaven hun mening in 2017

Het voorbije jaar stuurden we in totaal 11.789 enquêtes uit, waarop we bijna 4.000 antwoorden kregen. We kijken daarbij meteen naar de werkpunten: wat kan beter? De feedback van klanten is ongelooflijk waardevol om ons werk elke dag nog beter te doen. Maar we vergeten ook niet te kijken naar waar klanten wél tevreden over zijn. En we geven die complimentjes ook door aan onze medewerkers. Omdat goed nieuws natuurlijk ook het bespreken waard is!  

2 nieuwe opleidingen

Qua werkpunten voor het komende jaar, blijkt uit de enquêtes dat er nood is aan extra opleidingen ramen lappen en strijken.  Daar maken we dan ook meteen werk van. Onze expert opleidingen voorziet vanaf nu een vorming ramen lappen voor onze poetshulpen. En een eerste reeks poetshulpen volgt op dit moment al onze gloednieuwe strijkopleiding. 

Klanten zijn tevreden over hun poetshulp

Globaal blijkt uit onze enquêtes in 2017 dat klanten Partena Hulp in huis gemiddeld 8 op 10 geven. Een mooi resultaat, en daar zijn we fier op! 

Kom jij graag thuis in een proper huis? Vraag poets- of strijkhulp aan bij Partena Hulp in huis.

Lees ook

11 september 2019

Alles kan beter, ook bij Partena Kinderopvang

Elke dag denken we bij Partena Kinderopvang na over hoe we onze werking zo vlot mogelijk kunnen laten verlopen, zodat de ouders én de kindbegeleiders kunnen vooropstellen wat het allerbelangrijkste is: het welbevinden van het kindje. Deze keer namen we daarbij het inschrijvingsproces onder de loep.

Partena kindbegeleiders dragen zorg voor hun rug

Een job als kindbegeleider is een job die enorm belastend is voor de rug, zoveel is duidelijk. Dag in, dag uit, nemen onze kindbegeleiders hun opvangkindjes op de arm. Voor een knuffel, voor het verluieren, ... Samen gaan ze nu voor een ergonomische reflex. Want rugpreventie staat hoog op onze prioriteitenlijst!
11 september 2019

10 jaar Partena Kinderopvang

Partena Kinderopvang mag een belangrijk kaarsje uitblazen. Al 10 jaar lang zetten ze zich elke dag in voor de opvang van - inmiddels - zo'n 1.100 kindjes in gans Vlaanderen en Brussel. Filip Standaert, manager van Partena Kinderopvang, neemt ons even mee terug in de tijd.
Filip Standaert
Manager Kinderopvang