NieuwsGezin
11 december 2017

deel

Klanten zijn tevreden over Partena Hulp in huis

Bij Partena Hulp in huis vinden we het belangrijk dat je als klant tevreden bent over je poets- en strijkhulp. Om te weten wat klanten van ons vinden, sturen we regelmatig tevredenheidsenquêtes uit. Die enquêtes helpen ons om onze diensten voortdurend te verbeteren. 

Wij luisteren naar jou

Luisteren naar klanten is belangrijk voor ons, bij Partena Hulp in huis.  We willen graag weten hoe tevreden klanten zijn over hun poets- en strijkhulp, en over de omkadering die onze consulenten bieden. Zo weten we precies wat goed loopt, en welke punten we nog kunnen verbeteren. 

4.000 klanten gaven hun mening in 2017

Het voorbije jaar stuurden we in totaal 11.789 enquêtes uit, waarop we bijna 4.000 antwoorden kregen. We kijken daarbij meteen naar de werkpunten: wat kan beter? De feedback van klanten is ongelooflijk waardevol om ons werk elke dag nog beter te doen. Maar we vergeten ook niet te kijken naar waar klanten wél tevreden over zijn. En we geven die complimentjes ook door aan onze medewerkers. Omdat goed nieuws natuurlijk ook het bespreken waard is!  

2 nieuwe opleidingen

Qua werkpunten voor het komende jaar, blijkt uit de enquêtes dat er nood is aan extra opleidingen ramen lappen en strijken.  Daar maken we dan ook meteen werk van. Onze expert opleidingen voorziet vanaf nu een vorming ramen lappen voor onze poetshulpen. En een eerste reeks poetshulpen volgt op dit moment al onze gloednieuwe strijkopleiding. 

Klanten zijn tevreden over hun poetshulp

Globaal blijkt uit onze enquêtes in 2017 dat klanten Partena Hulp in huis gemiddeld 8 op 10 geven. Een mooi resultaat, en daar zijn we fier op! 

Kom jij graag thuis in een proper huis? Vraag poets- of strijkhulp aan bij Partena Hulp in huis.

Artikel tags:

Lees ook

Huishoudhulp in coronatijden: ook dan staan ze voor je klaar!

De Oost-Vlaamse Eline Roose werkt al 4 jaar als enthousiaste huishoudhulp bij Partena Hulp in huis. Helaas hield het coronavirus haar een maand aan de kant. Niet omdat ze getroffen was door het virus zelf, wél door de intussen overbekende maatregelen die huishoudhulp onmogelijk maakten. Maar vandaag staat ze er opnieuw. Klaar om haar trouwe klanten weer uit de nood te helpen! “Sommigen beschouwen me als familie. Supertof, natuurlijk!”
 

Wat als koppel tijdens en na de coronacrisis?

Voordat onze wereld veranderde, stonden koppels misschien net voor een aantal keuzes en beslissingen omtrent hun leven samen. Beginnende daters en prille koppels leerden elkaar misschien net beter kennen en vragen zich af of er een langere toekomst voor hen mogelijk is. Andere koppels dachten misschien net na over samenwonen of uit elkaar gaan of misschien een wereldreis, een huis kopen, in relatietherapie gaan, een job in het buitenland, kinderen of trouwen, enz. Veel van die keuzes werden in de koelkast gestopt. Hoe haal je deze weer boven?