NieuwsGezin
11 december 2017

deel

Klanten zijn tevreden over Partena Hulp in huis

Bij Partena Hulp in huis vinden we het belangrijk dat je als klant tevreden bent over je poets- en strijkhulp. Om te weten wat klanten van ons vinden, sturen we regelmatig tevredenheidsenquêtes uit. Die enquêtes helpen ons om onze diensten voortdurend te verbeteren. 

Wij luisteren naar jou

Luisteren naar klanten is belangrijk voor ons, bij Partena Hulp in huis.  We willen graag weten hoe tevreden klanten zijn over hun poets- en strijkhulp, en over de omkadering die onze consulenten bieden. Zo weten we precies wat goed loopt, en welke punten we nog kunnen verbeteren. 

4.000 klanten gaven hun mening in 2017

Het voorbije jaar stuurden we in totaal 11.789 enquêtes uit, waarop we bijna 4.000 antwoorden kregen. We kijken daarbij meteen naar de werkpunten: wat kan beter? De feedback van klanten is ongelooflijk waardevol om ons werk elke dag nog beter te doen. Maar we vergeten ook niet te kijken naar waar klanten wél tevreden over zijn. En we geven die complimentjes ook door aan onze medewerkers. Omdat goed nieuws natuurlijk ook het bespreken waard is!  

2 nieuwe opleidingen

Qua werkpunten voor het komende jaar, blijkt uit de enquêtes dat er nood is aan extra opleidingen ramen lappen en strijken.  Daar maken we dan ook meteen werk van. Onze expert opleidingen voorziet vanaf nu een vorming ramen lappen voor onze poetshulpen. En een eerste reeks poetshulpen volgt op dit moment al onze gloednieuwe strijkopleiding. 

Klanten zijn tevreden over hun poetshulp

Globaal blijkt uit onze enquêtes in 2017 dat klanten Partena Hulp in huis gemiddeld 8 op 10 geven. Een mooi resultaat, en daar zijn we fier op! 

Kom jij graag thuis in een proper huis? Vraag poets- of strijkhulp aan bij Partena Hulp in huis.

Artikel tags:

Lees ook

05 november 2020

Eerste dienstenchequebedrijf met ‘Investors in People’-label

Partena en OZ Poets- en strijkhulp werd bekroond met het zilveren ‘Investors in people’-label. Dit kwaliteitslabel, dat Partena en OZ als eerste in de dienstenchequessector kreeg, bekroont goede werkgevers die inzetten op medewerkers en investeren in het verbeteren van hun HR-beleid. 

Poetshulpen met dienstencheques lijden wél loonverlies bij annulatie

Een uitspraak van minister Vandenbroucke dit weekend leidde tot een verkeerde perceptie rond het annuleren van poetshulp tijdens deze lockdown. Partena Hulp in huis benadrukt dat poetshulp nog steeds veilig kan verlopen mits het naleven van veiligheidsregels. Bij tijdelijke economische werkloosheid lijden poetshulpen in Vlaanderen namelijk wél loonverlies. Het bedrijf wil sensibiliseren om de werknemers uit deze sector te steunen en niet onnodig de poetshulp aan de deur te zetten.