Vanaf 1 januari 2021 vormen de poets- en strijkhulp van Partena en OZ één geheel. Je blijft als klant uiteraard rekenen op de diensten en de service die je van ons gewoon bent en hoeft op dit moment niets te ondernemen. Hieronder vind je de meest gestelde vragen over poets- en strijkhulp bij Partena en OZ.
Veelgestelde vragen
Je kan ook na 1 januari 2021 blijven rekenen op je vertrouwde huishoudhulp.
Je contract blijft gelden tot het einde van 2020. In 2021 komen er wijzigingen in het contract en de algemene voorwaarden. We brengen je hiervan duidelijk en tijdig op de hoogte.
Tot het einde van 2020 blijft je vertrouwde contactinfo bij Partena en OZ gelden. Mocht er vanaf 1 januari 2021 iets veranderen, dan brengen wij je duidelijk en tijdig op de hoogte.
Je vertrouwde consulent blijft ook na 1 januari 2021 je aanspreekpunt, net zoals voorheen. Mocht er vanaf 1 januari 2021 iets veranderen, dan brengen wij je duidelijk en tijdig op de hoogte.
Je hoeft niets te ondernemen. Je dienstencheques blijven geldig, ook na 1 januari 2021.
Je gebruikersnummer bij Sodexo blijft hetzelfde, ook na 1 januari 2021. Je hoeft niks aan te passen. De manier waarop je dienstencheques bestelt en betaalt, blijft dezelfde, ook na 1 januari 2021.
Je strijkpunt, shop, -drop en -atelier blijven gewoon open, ook na 1 januari 2021.
Wat moet je weten over gezinszorg bij Partena en OZ?
Wat moet je weten over kinderopvang bij Partena en OZ?