Partena Ziekenfonds en OZ bundelen de krachten
 

Vanaf 1 januari 2021 vormen de kinderopvang van Partena en OZ één geheel. Je blijft als klant uiteraard rekenen op de diensten en de service die je van ons gewoon bent en hoeft op dit moment niets te ondernemen. Hieronder vind je de meest gestelde vragen over kinderopvang bij Partena en OZ.


Veelgestelde vragen

  • Kan mijn kindje in de vertrouwde kinderopvang blijven?
  • Komen er andere en/of nieuwe kindbegeleiders?
  • Wat zijn respijtdagen en op hoeveel dagen heb ik recht?
  • Verandert er iets aan de openingsuren van mijn kinderopvang?
  • Verandert de dagprijs van mijn kinderopvang?
  • Wat met de bijkomende kosten (luiers, administratieve kost,..)?
  • Moet ik een nieuw contract ondertekenen?
  • Blijven de huidige vakantieperiodes gelden?
  • Verandert er iets aan de pedagogische waarden van de kinderopvang?
  • Wat met praktische zaken, zoals luiers, voeding, ...?
  • Ik heb nog andere vragen: waar kan ik terecht?
Kinderopvang
 
Doe jij ook een beroep op gezinszorg of poets- en strijkhulp?
Bekijk de veelgestelde vragen
 
OZ is de overkoepelende naam van een aantal entiteiten die elk hun eigen activiteiten organiseren. Meer details, info en voorwaarden op de website van OZ.
Meer informatie over Partena Ziekenfonds, Partena Hulp in huis, Partena Kinderopvang vind je hier.
Sluiten