Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over MijnPartena

  • Welke voordelen biedt MijnPartena?
  • Hoe maak ik een account aan in MijnPartena?
  • Ik heb mij geregistreerd, maar ik kan niet aanloggen op MijnPartena.
  • Ik wil een account aanmaken op MijnPartena, maar krijg de melding dat ik al geregistreerd ben.
  • Kan ik een account aanmaken op MijnPartena als ik geen klant ben van Partena Ziekenfonds, maar wel van Partena Hulp in huis?
  • Werkt MijnPartena op MAC?
  • De link die ik per e-mail toegestuurd kreeg om een nieuw wachtwoord in te stellen, werkt niet.
  • Kan ik me aanmelden op MijnPartena met mijn eID-lezer?
  • Ik kan niet aanloggen op MijnPartena omdat mijn paswoord ongeldig is.

Vind je antwoord binnen onze thema's

Sluiten

Kantoorzoeker

Bent u op zoek naar het dichtsbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena