Hulp en contact

Terugbetalingen

Vragen over de terugbetaling van je medische kosten of je Partena-voordeel.

MijnPartena, je online ziekenfonds

Terugbetaling aanvragen

  • Hoe vraag ik kleefzegels aan?
  • Hoe bestel ik enveloppen?
  • Waar vind ik een overzicht van mijn terugbetalingen?
  • Hoe vraag ik terugbetaling voor kosten bij de dokter of een zorgverstrekker?
  • Hoe vraag ik de terugbetaling aan voor een Partena-voordeel?
  • Hoe vraag ik een terugbetaling via mijn extra verzekering?
  • Hoe lang blijven doktersbriefjes of getuigschriften geldig?

Terugbetaling checken

  • Waar vind ik mijn terugbetalingen?
  • Niet al mijn aanvragen werden terugbetaald. Wat moet ik doen?
  • Waarom heb ik nog geen terugbetaling ontvangen?

Terugbetaling geweigerd

  • Waarom werd de terugbetaling van mijn doktersbriefje geweigerd?
  • Waarom werd de terugbetaling van mijn Partena-voordeel geweigerd?

Terugbetalingsregelingen

  • Wat is een globaal medisch dossier?
  • Wat is de derdebetalersregeling en heb ik er recht op?
  • Wat is remgeld of het persoonlijk aandeel?
  • Wat is de maximumfactuur en heb ik er recht op?
  • Wat is de verhoogde tegemoetkoming en heb ik er recht op?
  • Hoe vraag ik een medisch akkoord aan?

Hoe kunnen we je helpen?

Chat met Sam

Altijd bereikbaar en meteen een antwoord op je vraag.

Stel je vraag aan de chatbot

Plan een adviesgesprek

Kies zelf voor een videogesprek of een adviesgesprek in je kantoor.

Stuur een e-mail

Vul ons contactformulier in en we bezorgen je snel meer info. 

Zoek een kantoor of brievenbus

Vind een kantoor of een Partena-brievenbus in jouw buurt.

Bel ons 

Van maandag tot donderdag tussen 8u30 en 17u30. Op vrijdag tussen 8u30 en 17u. 

Suggestie of klacht?

We ontvangen graag je mening, suggesties of klachten via ons klachtenformulier.

Sluiten

Kantoorzoeker

Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena