Hulp en contact

Verzekeringen

Meer over je Hospitalia-verzekering, Dentalia Plus of Medicalia.

MijnPartena, je online ziekenfonds

Terugbetalingen en uitkeringen opvolgen, documenten aanvragen, je dossier bekijken: dat kan altijd en overal via MijnPartena, jouw online ziekenfonds.

Algemene vragen

  • Hoe kan ik een verzekering afsluiten bij Partena Ziekenfonds?
  • Hoe kan ik mijn verzekering(en) stopzetten?
  • Wat is Partena Zorgkas en hoe kan ik aansluiten?

Tandverzekering Dentalia Plus

Hospitalisatieverzekeringen Hospitalia

  • Hoe kan ik een terugbetaling aanvragen?
  • Ben ik verzekerd als ik in een éénpersoonskamer verblijf?
  • Hoe lang duurt de wachttijd?
  • Waar vind ik meer informatie over de hospitalisatieverzekeringen?
  • Wat is Hospitalia Assist?
  • Wat is de waarborg zware ziekte?
  • Hoeveel kost een hospitalisatieverzekering?

Verzekering medische kosten Medicalia

Hoe kunnen we je helpen?

Chat met Sam

Chatbot Sam beantwoordt je vragen meteen en is altijd bereikbaar.

Stuur een e-mail

Vul ons contactformulier in en we bezorgen je snel meer info. 

Bel ons 

Van maandag tot donderdag tussen 8u30 en 17u30. Op vrijdag tussen 8u30 en 17u. 

Plan een adviesgesprek

Kies zelf voor een videogesprek of een adviesgesprek in je kantoor.

Zoek een kantoor of brievenbus

Vind een kantoor of een Partena-brievenbus in jouw buurt.

Suggestie of klacht?

We ontvangen graag je mening, suggesties of klachten via ons klachtenformulier.

Sluiten

Kantoorzoeker

Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena