Contacteer ons

Ik heb een vraag over
en

Selfservice & MijnPartena

Documenten aanvragen, gegevens wijzigen, ... Hoe regel je dat? En hoe werkt MijnPartena?

MijnPartena, je online ziekenfonds

Terugbetalingen en uitkeringen opvolgen, documenten aanvragen, je dossier bekijken: dat kan altijd en overal via MijnPartena, jouw online ziekenfonds.

Selfservice

  • Waarvoor gebruik ik MijnPartena?
  • Hoe vraag ik kleefzegels aan?
  • Hoe bestel ik enveloppen?
  • Ik zoek een document of formulier. Waar kan ik het downloaden?
  • Ik heb een reisdocument of EZVK nodig. Waar kan ik het bestellen?
  • Waar vind ik een overzicht van mijn terugbetalingen?
  • Waar vind ik een overzicht van mijn uitkeringen?
  • Waar kan ik zien of een medisch akkoord werd toegekend?

Mijn dossier beheren

  • Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
  • Kan ik het dossier van heel mijn gezin opvolgen?
  • Hoe kan ik een scheiding doorgeven?
  • Hoe kan ik een overlijden doorgeven?

Inloggen op MijnPartena

  • Hoe maak ik een account aan in MijnPartena?
  • Ik wil een account aanmaken op MijnPartena, maar krijg de melding dat ik al geregistreerd ben.
  • Kan ik me aanmelden op MijnPartena met mijn eID-lezer?
  • Ik heb mij geregistreerd, maar ik kan niet inloggen op MijnPartena.
  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
  • Ik kan niet inloggen op MijnPartena omdat mijn wachtwoord ongeldig is.
  • De link die ik per e-mail toegestuurd kreeg om een nieuw wachtwoord in te stellen, werkt niet.

Stel je vraag aan onze chatbot

Partena-robot Sam geeft meteen een antwoord, 24 uur op 24 en 7 dagen op 7! Stel je vraag of kies een dienst. 

Andere vragen? Contacteer ons!

Bel ons 

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8u30 en 17u en helpen je graag verder. 

Stuur een e-mail

Vul ons contactformulier in en we bezorgen je snel meer info. 

Maak een afspraak

Maak een afspraak voor een adviesgesprek via telefoon, video of in je kantoor. 

Waar vind je ons?

Vind makkelijk een kantoor in jouw buurt of zoek de dichtstbijzijnde Partena-brievenbus.

Suggestie of klacht?

We ontvangen graag je mening, suggesties of eventuele klachten via ons klachtenformulier.

Reserveer thuisoppas ziek kind

Oost- en West-Vlaanderen, Antwerpen:

  • T. 09 264 18 48

Vlaams-Brabant, Brussel, Limburg:

  • T. 02 778 97 00

Dringend thuisverpleging of ziekenvervoer nodig?

Bel ons! Wij zijn steeds bereikbaar voor wie dringend hulp nodig heeft. Kies buiten de openingsuren voor optie 4 in het keuzemenu.

Sluiten

Kantoorzoeker

Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena