Hulp en contact

Betalen

Meer over je ziekenfondsbijdrage, je factuur, domicilëring of Zoomit.

MijnPartena, je online ziekenfonds

Terugbetalingen en uitkeringen opvolgen, documenten aanvragen, je dossier bekijken: dat kan altijd en overal via MijnPartena, jouw online ziekenfonds.

Veelgestelde vragen

  • Waar kan ik controleren of ik in orde ben met mijn bijdragen?
  • Hoe vraag ik een domicilëring aan?
  • Hoe kan ik mijn factuur ontvangen?
  • Ik kreeg een betaalherinnering via SMS of e-mail. Is dit betrouwbaar?
  • Welke bijdragen betaal ik?
  • Hoe kan ik Zoomit activeren?
  • Wat als ik mijn ziekenfondsbijdrage niet betaal?

Hoe kunnen we je helpen?

Bel ons 

Van maandag tot donderdag tussen 8u30 en 17u30. Op vrijdag tussen 8u30 en 17u. 

Stuur een e-mail

Vul ons contactformulier in en we bezorgen je snel meer info. 

Plan een adviesgesprek

Kies zelf voor een videogesprek of een adviesgesprek in je kantoor.

Zoek een kantoor of brievenbus

Vind een kantoor of een Partena-brievenbus in jouw buurt.

Suggestie of klacht?

We ontvangen graag je mening, suggesties of klachten via ons klachtenformulier.

Reserveer thuisoppas ziek kind

Oost- en West-Vlaanderen, Antwerpen: T. 09 264 18 48

Vlaams-Brabant, Brussel, Limburg: T. 02 778 97 00

Dringend thuisverpleging of ziekenvervoer nodig?

Bel ons! Wij zijn steeds bereikbaar voor wie dringend hulp nodig heeft. Kies buiten de openingsuren voor optie 4 in het keuzemenu.

Sluiten

Kantoorzoeker

Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena