Partena-robot Sam geeft meteen een antwoord, 24 uur op 24 en 7 dagen op 7! Stel je vraag of kies een dienst.
Vragen over de terugbetaling van je medische kosten of je Partena-voordeel.
Je uitkering bij arbeidsongeschiktheid, invaliditeit of moederschapsrust.
Documenten aanvragen of doorsturen, je dossier opvolgen op MijnPartena.
Brief ontvangen van je ziekenfonds? Bekijk hier wat je moet doen.
Meer over je ziekenfondsbijdrage, je factuur, domicilëring of Zoomit.
Meer over je Hospitalia-verzekering, Dentalia Plus of Medicalia.
Hulpbehoevend of mantelzorger: onze maatschappelijk werkers geven advies op maat en ondersteunen je bij de organisatie van de nodige hulp.
Heb je feedback, suggesties of klachten over onze dienstverlening? Meld het ons, ook als je niet tevreden bent. Wij kijken graag hoe het beter kan.
Welke impact heeft het coronavirus op onze werking, welke veiligheidsmaatregelen zijn er en zijn er specifieke terugbetalingen?
Waarom kiezen voor Partena Ziekenfonds? En wat is de Partena Zorgkas?
Van maandag tot donderdag tussen 8u30 en 17u30. Op vrijdag tussen 8u30 en 17u.
Vul ons contactformulier in en we bezorgen je snel meer info.
Kies zelf voor een videogesprek of een adviesgesprek in je kantoor.
Vind een kantoor of een Partena-brievenbus in jouw buurt.
We ontvangen graag je mening, suggesties of klachten via ons klachtenformulier.
Oost- en West-Vlaanderen, Antwerpen: T. 09 264 18 48
Vlaams-Brabant, Brussel, Limburg: T. 02 778 97 00
Bel ons! Wij zijn steeds bereikbaar voor wie dringend hulp nodig heeft. Kies buiten de openingsuren voor optie 4 in het keuzemenu.
Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?
Zoek een kantoor
Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...
MijnPartena