Contacteer ons

Ik heb een vraag over
en

Stel je vraag aan onze chatbot

Partena-robot Sam geeft meteen een antwoord, 24 uur op 24 en 7 dagen op 7! Stel je vraag of kies een dienst. 

Of bekijk onze veelgestelde vragen 

Vragen over de terugbetaling van je medische kosten of je Partena-voordeel.

Je uitkering bij arbeidsongschiktheid, invaliditeit of moederschapsrust.

 

Documenten aanvragen, gegevens wijzigen, ... Hoe regel je dat? En hoe werkt MijnPartena?

Brief ontvangen van je ziekenfonds? Bekijk hier wat je moet doen.

Meer over je ziekenfondsbijdrage, je factuur, domicilëring of Zoomit.

Meer over je Hospitalia-verzekering, Dentalia Plus of Medicalia.

Heb je feedback, suggesties of klachten over onze dienstverlening? Meld het ons; ook als je niet tevreden bent. Wij kijken graag hoe het beter kan.

Welke impact heeft het coronavirus op onze werking, welke veiligheidsmaatregelen zijn er en zijn er specifieke terugbetalingen?

Andere vragen? Contacteer ons!

Bel ons 

We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8u30 en 17u en helpen je graag verder. 

Stuur een e-mail

Vul ons contactformulier in en we bezorgen je snel meer info. 

Maak een afspraak

Maak een afspraak voor een adviesgesprek via telefoon, video of in je kantoor. 

Waar vind je ons?

Vind makkelijk een kantoor in jouw buurt of zoek de dichtstbijzijnde Partena-brievenbus.

Suggestie of klacht?

We ontvangen graag je mening, suggesties of eventuele klachten via ons klachtenformulier.

Reserveer thuisoppas ziek kind

Oost- en West-Vlaanderen, Antwerpen:

  • T. 09 264 18 48

Vlaams-Brabant, Brussel, Limburg:

  • T. 02 778 97 00

Dringend thuisverpleging of ziekenvervoer nodig?

Bel ons! Wij zijn steeds bereikbaar voor wie dringend hulp nodig heeft. Kies buiten de openingsuren voor optie 4 in het keuzemenu.

Sluiten

Kantoorzoeker

Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena