Hulp en contact

Corona

Welke impact heeft het coronavirus op onze werking, welke veiligheidsmaatregelen zijn er en zijn er specifieke terugbetalingen?

Vaccinatie

  • Is er een terugbetaling voor het vervoer naar mijn vaccinatiecentrum?
  • Wat moet ik betalen?
  • Hoe gebeurt de oproep?
  • Kunnen de ziekenfondsen iemand toevoegen aan de lijst van risicopatiënten?
  • Hoe weet ik of ik op de lijst van risicopatiënten sta die binnenkort gevaccineerd zullen worden?
  • Kunnen mutualiteiten aandoeningen toevoegen aan de lijst?
  • Kunnen de ziekenfondsen iemand van de lijst met risicopersonen schrappen?
  • Wie bepaalt de volgorde van vaccineren?
  • Wat moet ik doen als ik ouder ben dan 64 jaar en een onderliggende aandoening heb van de lijst?
  • Waar word ik gevaccineerd als ik een huisarts in het buitenland heb, in het buitenland verzekerd ben of in het buitenland woon?
  • Ik heb een Globaal Medisch Dossier (GMD), wat moet ik doen?
  • Ik heb geen vaste huisarts en geen Globaal Medisch Dossier (GMD), wat moet ik doen?
  • Welke aandoeningen komen het eerst aan de beurt?
  • Geldt de prioritaire vaccinatie ook voor mijn huisgenoten?
  • Moet ik bijzondere voorzorgen nemen voor mijn vaccinatie?
  • Wanneer weet ik welk vaccin ik ga krijgen?
  • Waar vind ik meer veelgestelde vragen?

Partena Ziekenfonds

  • Kan ik een bewijs krijgen dat ik mantelzorger ben voor het geval ik na de avondklok de baan op moet?
  • Is er een terugbetaling voor de test op het coronavirus?
  • Worden mondmaskers en/of handgel terugbetaald?
  • Hoe moet ik mijn arts betalen bij een telefonische consultatie?
  • Als ik thuis moet blijven wegens besmetting met het coronavirus, krijg ik dan een uitkering van het ziekenfonds?
  • Ik moet thuis blijven omdat iemand in mijn omgeving besmet is met het coronavirus. Krijg ik een uitkering?
  • Ik krijg een ziekte-uitkering en was deeltijds aan het werk, maar nu economisch of technisch werkloos: wat nu?

Reizen

Hospitalisatieverzekeringen Hospitalia

Je ziekenfonds in coronatijden

Hoe kunnen we je helpen?

Chat met Sam

Altijd bereikbaar en meteen een antwoord op je vraag.

Stel je vraag aan de chatbot

Plan een adviesgesprek

Kies zelf voor een videogesprek of een adviesgesprek in je kantoor.

Stuur een e-mail

Vul ons contactformulier in en we bezorgen je snel meer info. 

Zoek een kantoor of brievenbus

Vind een kantoor of een Partena-brievenbus in jouw buurt.

Bel ons 

Van maandag tot donderdag tussen 8u30 en 17u30. Op vrijdag tussen 8u30 en 17u. 

Suggestie of klacht?

We ontvangen graag je mening, suggesties of klachten via ons klachtenformulier.

Sluiten

Kantoorzoeker

Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena