Hulp en contact

App poets- en strijkhulp

Vragen over het gebruik van de Poets- en strijk app.

Veelgestelde vragen

  • Waarvoor kan ik de Poets- en strijk app gebruiken?
  • Hoe annuleer ik een poetsbeurt via de app?
  • Ik kan geen code aanvragen in de Poets- en strijk app. Wat nu?
  • Hoe kan ik extra uren hulp aanvragen via de app?
  • Hoe kan ik de planning van mijn huishoudhulp bekijken in de app?
  • Wat is het verschil tussen de Sodexo app en de Poets- en strijk app?

Je huishoudhulp regelen?

Hoe kunnen we je helpen?

Chat met Sam

Altijd bereikbaar en meteen een antwoord op je vraag.

Stel je vraag aan de chatbot

Contacteer je consulent

Specifieke vraag over je huishoudhulp? Je consulent helpt je graag verder.

Vraag poets- of strijkhulp aan

Vraag nu poets- of strijkhulp aan en wij contacteren je binnen de 2 werkdagen.

Stuur een e-mail

Vul ons contactformulier in en we bezorgen je snel meer info.

Suggestie of klacht?

We ontvangen graag je mening, suggesties of klachten via ons klachtenformulier.

Sluiten

Kantoorzoeker

Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena