Het spijt ons ...

Nous sommes désolés ...

We are sorry ...

Om onze online dienstverlening te verbeteren, voeren we  onderhoudswerken uit.

 Wij werken aan een nieuwe afsprakenmodule. Daarom kun je vandaag uitzonderlijk geen afspraak maken. Onze excuses voor het ongemak. Vanaf 19/11 maak je hier nog makkelijker een afspraak bij je ziekenfonds.

Nous menons des travaux d’entretien pour améliorer nos services en ligne .

Nous sommes en train d’élaborer un nouveau module de prise de rendez-vous. Raison pour laquelle vous ne pouvez exceptionnellement pas prendre de rendez-vous, aujourd’hui. Nous vous exprimons nos regrets pour ce désagrément. Dès le 19/11 , notre nouveau module vous permettra de prendre encore plus facilement rendez-vous auprès de la mutualité.

Nous vous remercions de votre compréhension. 

We are currently performing maintenance work to improve our online services.

Today our development team is finishing a brand new appointment application.Therefore our existing module is no longer available. We sincerely apologize for the inconvenience ... but we welcome you on the 19/11 to be the first user of our New Appointment Module!

Thank you for your understanding.

Sluiten

Kantoorzoeker

Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena