Hoe je factuur ontvangen

Via je inbox in MijnPartena

Je kunt je Partena-factuur via elektronische weg ontvangen in jouw inbox van MijnPartena, jouw online ziekenfonds. Dit is niet alleen heel handig, het is ook goed voor het milieu. 

De inbox is jouw elektronische brievenbus in MijnPartena. Dankzij de elektronische factuur ontvang je geen overschrijvingsformulier meer via de post. Zodra je e-factuur in je inbox zit, ontvang je een e-mail om je hiervan op de hoogte te brengen.

Veelgestelde vragen

  • Ik wens mijn e-facturatie te activeren.
  • Hoe weet ik wanneer er een brief of factuur in mijn inbox zit?
  • Ik wil de melding van een bericht in de inbox op een ander e-mailadres ontvangen.
  • Hoe verloopt de facturatie via inbox?
  • Is mijn inbox beveiligd?
  • Waarom ontvang ik een factuur terwijl ik via domiciliëring betaal?
Meer

Ga naar MijnPartena

Kleefbriefjes bestellen, terugbetalingen opvolgen, ... In MijnPartena regel je je ziekenfondszaken wanneer het jou past.

Aanmelden Account aanmaken

Graag klant worden?

Kiezen voor Partena Ziekenfonds is kiezen voor een onafhankelijk
ziekenfonds dat bereikbaar is, waar en wanneer het jóu past!

Hoe klant worden Bereken je bijdrage
Sluiten

Kantoorzoeker

Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena