Heb je de domiciliëring net aangevraagd?
Dan werd de factuur aangemaakt net vóór we jouw domiciliëring hebben geregistreerd. In dit geval hoef je de factuur niet te betalen. Zodra je domiciliëringsopdracht is ingeboekt, ontvang je van ons een overzicht met de eerder gefactureerde sommen.
Had je al een lopende domiciliëring?
Waarschijnlijk werd je domiciliëring twee keer geweigerd door de bank. Hierdoor werd je betalingswijze automatisch omgezet van ‘domiciliëring’ naar ‘overschrijving’.
Wil je blijven betalen via domiciliëring? Dan moet je opnieuw een domiciliëring aanvragen:
- Snel online: vul het mandaat voor domiciliëring digitaal in via MijnPartena.
- Download het document mandaat voor een domiciliëring. Bezorg ons het document digitaal via dit formulier op onze website.
- Of stuur het per post naar Partena Ziekenfonds, Sluisweg 2 bus 1 in 9000 Gent
Wij activeren jouw domiciliëring en bevestigen dit jou per brief.