Meldpunt voor suggesties of klachten

Meldpunt voor suggesties of klachten

Suggestie of klacht? Partena luistert!

Partena Ziekenfonds biedt je graag de best mogelijke service. Daarom luisteren we ook graag naar je suggesties, klacht en opmerkingen. Zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren, en fouten in de toekomst vermijden.

  • Ben je tevreden over onze service, of net niet?
  • Heb je suggesties om onze werking te verbeteren?
  • Heb je een klacht over de behandeling van je dossier?
  • Werd je onvriendelijk behandeld door een medewerker?

Laat het ons weten: we gaan graag samen met jou op zoek naar de beste oplossing.

Om je snel een correct antwoord te bezorgen, en onze service beter te maken, registreren we je suggestie of klacht zorgvuldig. In de overgrote meerderheid van klachten bieden we een oplossing binnen de 5 werkdagen. In ieder geval geven we een antwoord binnen de 45 dagen, de termijn opgelegd door de overheid.

  • Elk bericht is vertrouwelijk. We bekijken het met respect voor je privacy.
  • We vragen je contactgegevens zodat we je kunnen bereiken om waar nodig meer uitleg te vragen.

Zo helpen wij je verder

1. Je hebt een vraag over de bescherming van je privacy

Heb je een vraag, suggestie of klacht over de bescherming van je persoonlijke gegevens? Neem dan contact op via deze pagina.

2. Je hebt een algemene vraag over je dossier

3. Je hebt een opmerking over je ziekenfondsdossier

  • Bezorg je opmerking aan Partena Ziekenfonds via dit formulier. Of bel ons GRATIS op T. 0800 21 040.

4. Wil je verder gaan met je klacht?

  • Voer een schriftelijke klacht in bij de klachtendienst van de Landsbond van Onafhankelijke Ziekenfondsen: Complaints manager, Lenniksebaan 788 A in 1070 Brussel: complaints@mloz.be - www.mloz.be/nl/contact.
  • Voor een klacht over de verzekeringen Hospitalia (Plus), Dentalia Plus of Medicalia: neem contact op met de Ombudsman van de Verzekeringen, De Meeûssquare 35 in 1000 Brussel: info@ombudsman.as - T. 02 547 58 71 - www.ombudsman.as, of de rechtbank van eerste aanleg.
  • Voor een klacht over de wettelijke ziekteverzekering, de aanvullende verzekering of een andere klacht: neem contact op met de Controledienst voor de ziekenfondsen (CDZ) via de site van de CDZ.

Suggestie of klacht?

We ontvangen graag je mening, suggesties of eventuele klachten via T. 0800 21 040 of via dit formulier

Wij luisteren altijd

Kiezen voor Partena Ziekenfonds is kiezen voor een onafhankelijk ziekenfonds dat bereikbaar is waar en wanneer het jou past! 

Sluiten

Kantoorzoeker

Ben je op zoek naar het dichtstbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena