Meldpunt voor suggesties of klachten

Meldpunt voor suggesties of klachten

Suggestie of klacht? Partena luistert!

Partena Ziekenfonds biedt je graag de best mogelijke service. Daarom luisteren we ook graag naar je suggesties, klacht en opmerkingen. Zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren, en fouten in de toekomst vermijden.

  • Ben je tevreden over onze service, of net niet?
  • Heb je suggesties om onze werking te verbeteren?
  • Heb je een klacht over de behandeling van je dossier?
  • Werd je onvriendelijk behandeld door een medewerker?
Laat het ons weten : we gaan graag samen met jou op zoek naar de beste oplossing.

Bescherming privacy

Heb je een vraag, suggestie of klacht over de bescherming van je persoonlijke gegevens? Neem dan contact op via deze pagina.

Zo helpen wij je verder

  • Elk bericht is vertrouwelijk. We bekijken het met respect voor je privacy.
  • We vragen je contactgegevens zodat we je kunnen bereiken om waar nodig meer uitleg te vragen.
  • Om je snel een correct antwoord te bezorgen, en onze service beter te maken, registreren we je suggestie of klacht zorgvuldig.
  • In de overgrote meerderheid van klachten bieden we een oplossing binnen de 5 werkdagenIn ieder geval geven we een antwoord binnen de 45 dagen, de termijn opgelegd door de overheid.

Stuur ons je suggestie of klacht via dit formulier. Of bel ons GRATIS op T. 0800 21 040.

Algemene vragen over je dossier? Neem een kijkje bij onze meest gestelde vragen, of stel een persoonlijke vraag over je dossier via ons contactformulier.

Heb je een klacht ingediend en ben je niet tevreden over de afhandeling?

Dan kun je terecht bij de klachtendienst van de Landsbond van Onafhankelijke ZiekenfondsenClaims manager, Lenniksebaan 788 A - 1070 Brussel, complaints@mloz.be.

Raak je er daarna nog steeds niet uit?

  • Ging je klacht over de verzekeringen Hospitalia (Plus), Dentalia Plus of Medicalia, dan kun je contact opnemen met de Ombudsman van de Verzekeringen, waarvan de zetel gevestigd is aan het De Meeûssquare 35 – 1000 Brussel: info@ombudsman.as - T. 02 547 58 71 - www.ombudsman.as.
  • Ging je klacht over iets anders, dan kun je contact opnemen met de Controledienst voor de ziekenfondsen (CDZ). Surf hiervoor naar de site van de CDZ.

 

Suggestie of klacht?

We ontvangen graag je mening, suggesties of eventuele klachten via T. 0800 21 040 of via onderstaand formulier. 

Wij luisteren altijd

Kiezen voor Partena Ziekenfonds is kiezen voor een onafhankelijk ziekenfonds dat bereikbaar is waar en wanneer het jóu past! 


Sluiten

Kantoorzoeker

Bent u op zoek naar het dichtsbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

MijnPartena

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, inboxberichten lezen, ...

MijnPartena