Recht op verhoogde tegemoetkoming

Heb je als gezin of als persoon met een laag inkomen recht op de verhoogde tegemoetkoming, dan betaal je niet alleen minder bij de dokter, je kunt hierdoor ook recht hebben op andere sociale voordelen.

Om de verhoogde tegemoetkoming aan te vragen hebben we een verklaring op eer nodig, én de nodige bewijsstukken. Welke bewijsstukken dit precies zijn, hangt af van jouw situatie. Neem daarom eerst de voorwaarden door.

Heb je alle documenten al bij de hand? Prima!

Bezorg ons je aanvraag

  • Scan de verklaring op eer en alle bewijsstukken in en laad de bestanden op via deze webpagina.
  • Zodra de documenten in ons bezit zijn, verschijnt een ontvangstbevestiging op je scherm.
  • We verwerken je aanvraag zo snel mogelijk.

Belangrijk!

  • Om de bestanden optimaal op te laden gebruik je best Chrome of Firefox.
  • De upload is beperkt tot max. 8 MB met max. 2 MB per bestand. Toegestaan bestandstype: .doc, .docx, .pdf, .jpg, .jpeg, .png
  • Geef een persoonlijk e-mailadres op en geen fictief of professioneel e-mailadres.
  • Lees de veelgestelde vragen hieronder voor meer info.
 
Laad je document hier op
*
*
*
Zonder leestekens
*
 

Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord

Selfservice in MijnPartena

Heb je recht op de verhoogde tegemoetkoming en heb je een attest nodig? Download het meteen via MijnPartena, jouw online ziekenfonds.

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Onze klantendienst geeft je snel een antwoord. Wij zijn bereikbaar waar en wanneer het jou past.

Je privacy is belangrijk voor ons. Wij geven je gegevens niet door aan derden. Door het invullen van het formulier ga je akkoord met de privacy policy van Partena Ziekenfonds.

Partena Ziekenfonds is verzekeringsagent (CDZ- nr. 5006c) voor “MLOZ Insurance”, de VMOB van de Onafhankelijke Ziekenfondsen, (RPR Brussel, 422.189.629) erkend onder nr. CDZ 750/01 (voor de takken 2 en 18). Bekijk de infofiche en de algemene voorwaarden. Belgisch recht is van toepassing op het verzekeringscontract. De looptijd van dit contract is levenslang. Bij klachten contacteer je de klachtendienst van Partena Ziekenfonds of de Ombudsman van de Verzekeringen.

Voor meer informatie over de aansluiting bij dit/deze producten kunt u terecht bij Partena Ziekenfonds.

Sluiten