Correctiedocument indienen

Werd een terugbetaling geweigerd omdat er gegevens ontbreken of niet correct zijn op je aanvraag voor terugbetaling? Bezorg ons hier het correctiedocument dat je van ons kreeg, zodat we alles opnieuw kunnen bekijken en de terugbetaling regelen.

 

Wat heb je nodig?

  • Laat het correctiedocument invullen door je zorgverstrekker.
  • Graag meer uitleg? Bekijk de veelgestelde vragen.

 

Stuur het door

  • Scan het correctiedocument en laad het op.
  • Sluit deze pagina pas af als je document volledig opgeladen is.

 

Volg je dossier op

  • Je krijgt een e-mail als we je document goed ontvangen hebben.
  • Volg je dossier op via MijnPartena.
 
Bezorg ons je document
*
*
*
Zonder leestekens
*
Max. 2 MB per bestand. Toegestaan bestandstype: .doc, .docx, .pdf, .jpg, .jpeg, .png
*

Veelgestelde vragen

  • Ik kreeg geen terugbetaling van kinesessies terwijl ik vorige keer wel een terugbetaling kreeg. Wat nu?
  • Ik kreeg geen terugbetaling van kinesessies omwille van het aantal sessies. Wat nu?
  • Ik kreeg geen terugbetaling omwille van de hernieuwingstermijn. Wat nu?
Bekijk nog meer veelgestelde vragen
 

Je privacy is belangrijk voor ons. Wij geven je gegevens niet door aan derden. Door het invullen van het formulier ga je akkoord met de privacy policy van Partena Ziekenfonds.

Partena Ziekenfonds is verzekeringsagent (CDZ- nr. 5006c) voor “MLOZ Insurance”, de VMOB van de Onafhankelijke Ziekenfondsen, (RPR Brussel, 422.189.629) erkend onder nr. CDZ 750/01 (voor de takken 2 en 18). Bekijk de infofiche en de algemene voorwaarden. Belgisch recht is van toepassing op het verzekeringscontract. De looptijd van dit contract is levenslang. Bij klachten contacteer je de klachtendienst van Partena Ziekenfonds of de Ombudsman van de Verzekeringen.

Voor meer informatie over de aansluiting bij dit/deze producten kunt u terecht bij Partena Ziekenfonds.

Sluiten