Terugbetaling wettelijke ziekteverzekering

Werd een terugbetaling geweigerd en ontving je een correctiedocument van ons? Dat komt omdat er gegevens ontbreken of foutief zijn op je aanvraag voor terugbetaling. Vraag je zorgverstrekker om het correctiedocument in te vullen en bezorg het ons terug. Zo kunnen we alles opnieuw bekijken en de terugbetaling regelen.

Hoe bezorg je ons het correctiedocument? 

  • Scan het ingevulde correctiedocument in en laad het bestand op via deze webpagina. Als je een foto oplaadt, zorg dan dat die duidelijk leesbaar is.
  • Zodra het document in ons bezit is, verschijnt een ontvangstbevestiging op je scherm.
  • We verwerken je aanvraag zo snel mogelijk.
  • Ondertussen kun je je terugbetalingen opvolgen via MijnPartena, jouw online ziekenfonds.

Meer weten? Lees de veelgestelde vragen hieronder.

 
Laad je document hier op
*
*
*
Zonder leestekens
*
Max. 2 MB per bestand. Toegestaan bestandstype: .doc, .docx, .pdf, .jpg, .jpeg, .png
*

Veelgestelde vragen

Vraag en antwoord

  • Ik kreeg geen terugbetaling van kinesessies terwijl ik vorige keer wel een terugbetaling kreeg. Wat nu?
  • Ik kreeg geen terugbetaling van kinesessies omwille van het aantal sessies. Wat nu?
  • Ik kreeg geen terugbetaling omwille van de hernieuwingstermijn. Wat nu?
Bekijk nog meer veelgestelde vragen
 

Selfservice in MijnPartena

Volg je terugbetalingen eenvoudig op via MijnPartena, jouw online ziekenfonds.

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Onze klantendienst geeft je snel een antwoord. Wij zijn bereikbaar waar en wanneer het jou past.

Je privacy is belangrijk voor ons. Wij geven je gegevens niet door aan derden. Door het invullen van het formulier ga je akkoord met de privacy policy van Partena Ziekenfonds.

Partena Ziekenfonds is verzekeringsagent (CDZ- nr. 5006c) voor “MLOZ Insurance”, de VMOB van de Onafhankelijke Ziekenfondsen, (RPR Brussel, 422.189.629) erkend onder nr. CDZ 750/01 (voor de takken 2 en 18). Bekijk de infofiche en de algemene voorwaarden. Belgisch recht is van toepassing op het verzekeringscontract. De looptijd van dit contract is levenslang. Bij klachten contacteer je de klachtendienst van Partena Ziekenfonds of de Ombudsman van de Verzekeringen.

Voor meer informatie over de aansluiting bij dit/deze producten kunt u terecht bij Partena Ziekenfonds.

Sluiten