Terugbetaling Hospitalia aanvragen

Werd je opgenomen in het ziekenhuis? Eens je de opnamefactuur ontvangen hebt, kun je hier de terugbetaling via je hospitalisatieverzekering aanvragen.

 

Verzamel de juiste documenten

  • Het Hospitalia-terugbetalingsformulier, ingevuld en ondertekend.
  • De opnamefactuur.
  • Eventuele andere betaalbewijzen van voor- en nazorg.
  • Getuigschriften voor verstrekte hulp, zoals doktersbriefjes, kun je ons helaas niet digitaal bezorgen: stuur de originele documenten per post naar Partena Ziekenfonds, Sluisweg 2 bus 1, 9000 Gent.
  • Graag meer uitleg? Bekijk de veelgestelde vragen.

 

Stuur ze door

  • Scan je documenten en laad ze op. 
  • Vergeet waar nodig de keerzijde niet te scannen.
  • Sluit deze pagina pas af als je documenten volledig opgeladen zijn.

 

Volg je dossier op

  • Je krijgt een e-mail als we je documenten goed ontvangen hebben.
  • Volg je dossier op via MijnPartena.
 
Bezorg ons je documenten
Gegevens patiënt
*
*
*
Zonder leestekens
*
 

Veelgestelde vragen

  • Wanneer kan ik welke kosten digitaal indienen?
  • Ik wacht nog op de factuur van het ziekenhuis: wat met kosten van voor- en nazorg?
  • Moet ik zelf mijn opnamefactuur betalen aan het ziekenhuis?
Lees nog meer veelgestelde vragen

Je privacy is belangrijk voor ons. Wij geven je gegevens niet door aan derden. Door het invullen van het formulier ga je akkoord met de privacy policy van Partena Ziekenfonds.

Partena Ziekenfonds is verzekeringsagent (CDZ- nr. 5006c) voor “MLOZ Insurance”, de VMOB van de Onafhankelijke Ziekenfondsen, (RPR Brussel, 422.189.629) erkend onder nr. CDZ 750/01 (voor de takken 2 en 18). Bekijk de infofiche en de algemene voorwaarden. Belgisch recht is van toepassing op het verzekeringscontract. De looptijd van dit contract is levenslang. Bij klachten contacteer je de klachtendienst van Partena Ziekenfonds of de Ombudsman van de Verzekeringen.

Voor meer informatie over de aansluiting bij dit/deze producten kunt u terecht bij Partena Ziekenfonds.

Sluiten