Tijd voor je eigen ziekenfondsdossier

Als je begint te werken bij een werkgever of start met een eigen zaak als zelfstandige, dan ben je wettelijk verplicht om je eigen ziekenfondsdossier op te starten.

Om jouw dossier te openen, moet je een aansluitingsformulier invullen en het ondertekend terugbezorgen aan je ziekenfonds. Stel dit niet uit: we hebben immers je (nieuwe) rekeningnummer nodig om de terugbetaling van je dokterskosten te kunnen uitbetalen.

Hoe bezorg je ons het aansluitingsformulier? 

  • Download het aansluitingsformulier.
  • Scan het ingevulde aansluitingsformulier in en laad de pdf op via deze webpagina. Of neem er een leesbare foto van en laad die op.
  • Zodra het formulier in ons bezit is, ontvang je een e-mail met ontvangstbevestiging.
  • We verwerken je aanvraag zo snel mogelijk en bezorgen jou nieuwe kleefzegels.

Laad je document hier op

*
*
*
Zonder leestekens
*
Toegestaan bestandstype: .doc, .docx, .pdf, .jpg, .jpeg, .png, (max 2 MB per bestand)
*

Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag? Onze klantendienst geeft je snel een antwoord. Wij zijn bereikbaar waar en wanneer het jou past.

Je privacy is belangrijk voor ons. Wij geven je gegevens niet door aan derden. Door het invullen van het formulier ga je akkoord met de privacy policy van Partena Ziekenfonds.

Partena Ziekenfonds is verzekeringsagent (CDZ- nr. 5006c) voor “MLOZ Insurance”, de VMOB van de Onafhankelijke Ziekenfondsen, (RPR Brussel, 422.189.629) erkend onder nr. CDZ 750/01 (voor de takken 2 en 18). Bekijk de infofiche en de algemene voorwaarden. Belgisch recht is van toepassing op het verzekeringscontract. De looptijd van dit contract is levenslang. Bij klachten contacteer je de klachtendienst van Partena Ziekenfonds of de Ombudsman van de Verzekeringen.

Voor meer informatie over de aansluiting bij dit/deze producten kunt u terecht bij Partena Ziekenfonds.

Sluiten