NL FR

Terugbetaling van dringende zorgen in het buitenland aanvragen

Werd een terugbetaling geweigerd omdat er gegevens ontbreken of niet correct zijn op je aanvraag? Bezorg ons hier de gevraagde extra informatie zodat we alles opnieuw kunnen bekijken en de terugbetaling regelen.

 

Verzamel de juiste documenten

  • Het terugbetalingsformulier en/of bewijsstukken, zoals vermeld in de brief die je van ons kreeg.
  • Facturen en getuigschriften voor verstrekte hulp, zoals doktersbriefjes, kun je ons helaas niet digitaal bezorgen: stuur de originele documenten per post naar Partena Ziekenfonds, Sluisweg 2 bus 1, 9000 Gent.
  • Bekijk welke informatie ontbreekt.

 

Stuur ze door

  • Scan het terugbetalingsformulier en/of de bewijsstukken en laad ze op.
  • Scan ook de keerzijde van je documenten in.
  • Sluit deze pagina pas af als je documenten volledig opgeladen zijn.

 

Volg je dossier op

  • Je krijgt een e-mail als we je documenten goed ontvangen hebben.
  • Volg je dossier op via MijnPartena.
 
Bezorg ons je documenten
*
*
*
Zonder leestekens
*
 

Welke informatie ontbreekt?

  • Document tegemoetkomingsaanvraag
  • Betalingsbewijs
  • Dringendheid van de zorgen
  • Gedetailleerde factuur van de zorgen
Lees meer
 

Je privacy is belangrijk voor ons. Wij geven je gegevens niet door aan derden. Door het invullen van het formulier ga je akkoord met de privacy policy van Partena Ziekenfonds.

Partena Ziekenfonds is verzekeringsagent (CDZ- nr. 5006c) voor “MLOZ Insurance”, de VMOB van de Onafhankelijke Ziekenfondsen, (RPR Brussel, 422.189.629) erkend onder nr. CDZ 750/01 (voor de takken 2 en 18). Bekijk de infofiche en de algemene voorwaarden. Belgisch recht is van toepassing op het verzekeringscontract. De looptijd van dit contract is levenslang. Bij klachten contacteer je de klachtendienst van Partena Ziekenfonds of de Ombudsman van de Verzekeringen.

Voor meer informatie over de aansluiting bij dit/deze producten kunt u terecht bij Partena Ziekenfonds.

Sluiten