Betalen via domiciliëring

Maak het je gemakkelijk, kies voor zekerheid en betaal je Partena-factuur via domiciliëring. Zo wordt alles stipt en automatisch betaald.

Om je domiciliëring te activeren moet je ons een mandaat (= jouw toestemming) geven om je bijdragen automatisch te innen op een vast tijdstip in de maand. 

Zo regel je de domiciliëring

Digitaal via MijnPartena

  • Surf naar MijnPartena en open het mandaat voor domiciliëring.
  • Kies de optie 'digitaal invullen'.
  • Onderteken digitaal met een code die we jou via SMS of mail sturen, of met jouw e-ID en pincode.

Door je document in te scannen

  • Download het document mandaat voor domiciliëring. Vul het in en onderteken het.
  • Scan je document in en laad het bestand op via deze webpagina. Als je een foto oplaadt, zorg dan dat die duidelijk leesbaar is.
  • Je krijgt een bevestiging op je scherm als we je bestand goed ontvangen hebben.

Belangrijk!

  • Om de bestanden optimaal op te laden gebruik je best Chrome of Firefox.
  • De upload is beperkt tot max. 2 MB per bestand. Toegestaan bestandstype: .doc, .docx, .pdf, .jpg, .jpeg, .png
  • Geef een persoonlijk e-mailadres op en geen fictief of professioneel e-mailadres.
 
 

Laad je document hier op

*
*
*
Zonder leestekens
*
Max. 2 MB per bestand. Toegestaan bestandstype: .doc, .docx, .pdf, .jpg, .jpeg, .png
*

Download de Partena Ziekenfonds app

Dankzij onze app beheer je makkelijk je ziekenfondsdossier via je mobiele toestel. Ook terugbetalingen aanvragen is zo gebeurd!

Je privacy is belangrijk voor ons. Wij geven je gegevens niet door aan derden. Door het invullen van het formulier ga je akkoord met de privacy policy van Partena Ziekenfonds.

Partena Ziekenfonds is verzekeringsagent (CDZ- nr. 5006c) voor “MLOZ Insurance”, de VMOB van de Onafhankelijke Ziekenfondsen, (RPR Brussel, 422.189.629) erkend onder nr. CDZ 750/01 (voor de takken 2 en 18). Bekijk de infofiche en de algemene voorwaarden. Belgisch recht is van toepassing op het verzekeringscontract. De looptijd van dit contract is levenslang. Bij klachten contacteer je de klachtendienst van Partena Ziekenfonds of de Ombudsman van de Verzekeringen.

Voor meer informatie over de aansluiting bij dit/deze producten kunt u terecht bij Partena Ziekenfonds.

Sluiten