Uitkering

Hoe vraag je een uitkering aan?

Zodra je arbeidsongeschiktheid erkend is, kun je via het ziekenfonds een uitkering aanvragen.

Documenten van het ziekenfonds

  • Samen met de erkenning van je arbeidsongeschiktheid ontvang je van het ziekenfonds je een bundel met documenten:
  • vragenlijst voor zelfstandigen
  • inlichtingenblad
  • EEG-document
  • formulier 225 om de gezinstoestand te bepalen
  • attest werkhervatting   
  • Vul de documenten in en stuur ze terug naar:  Partena Ziekenfonds, Sluisweg 2, bus 1, 9000 GENT.

Attest van de sociale kas

Het ziekenfonds heeft ook een attest nodig van de sociale kas om na te kijken of je bijdragen als zelfstandige betaald zijn. Je hoeft dit document niet zelf op te vragen. Het ziekenfonds ontvangt het elektronisch via de sociale kas.

Sluiten

Kantoorzoeker

Bent u op zoek naar het dichtsbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

Onlinekantoor

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, e-Boxberichten lezen, ...

Onlinekantoor