Blog en nieuws

Thuis bewegen

Thuis bewegen

Blog 3 september 2015

Geen tijd om naar een fitnessclub of sportvereniging te gaan? Geen nood, er bestaan tal van eenvoudige oefeningen voor thuis. Het belangrijkste is dat je oefeningen kiest die je graag doet.

Matig met vet

Matig met vet

Blog 3 september 2015

Vet is belangrijk in ons voedingsschema. Alleen eten we vaak te veel vet. Minder vetrijk eten heeft zowel een positieve invloed op je lijn als op je algemene gezondheid. We geven enkele tips om minder vetrijk te eten.

Hypertensie

Hypertensie

Blog 3 september 2015

Velen hebben last van een verhoogde bloeddruk. Er wordt van hypertensie gesproken wanneer je bloeddruk hoger dan 140/90 is. Indien je dit niet behandeld kunnen er complicaties optreden. Voeding kan voor een groot stuk helpen bij de behandeling hiervan. 

Beweeg op het werk

Beweeg op het werk

Blog 2 september 2015

Dagelijks tijd maken voor je werk, je kinderen, je familie, je partner en je hobby’s zorgt ervoor dat je weinig tijd over hebt om te bewegen. Gebruik deze tips, ze helpen je een eind op weg om bewegen te combineren met de drukte van je werkdag.

30 minuten per dag bewegen: top! 

30 minuten per dag bewegen: top! 

Blog 1 september 2015

30 minuten per dag bewegen aan een matige intensiteit heeft een gunstig effect op je gezondheid. Veel mensen weten het, te weinig mensen doen het... We helpen je om je hierop voor te bereiden en over te gaan tot actie!

Etiket onder de loep

Etiket onder de loep

Blog 1 september 2015

Het etiket van een voedingsproduct zegt veel over hoe (on)gezond een product is. Neem tijd om het etiket te lezen en de voedingswaarden te vergelijken. In wat volgt leggen we uit wat je allemaal kunt vinden op het etiket en wat dat precies betekent.

Sluiten