Meldpunt

Meldpunt

Suggestie of klacht? Partena luistert!

Partena Ziekenfonds biedt je graag de best mogelijke service. Daarom luisteren we ook graag naar je suggesties, klachten en opmerkingen. Zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren, en fouten in de toekomst vermijden.

  • Ben je tevreden over onze service, of net niet?
  • Heb je suggesties om onze werking te verbeteren?
  • Heb je klachten over de behandeling van je dossier?
  • Werd je onvriendelijk behandeld door een medewerker?
Laat het ons weten : we gaan graag samen met jou op zoek naar de beste oplossing.

Zo helpen wij je verder

  • Elk bericht is vertrouwelijk. We bekijken het met respect voor je privacy.
  • We vragen je contactgegevens zodat we je kunnen bereiken om waar nodig meer uitleg te vragen.
  • Om je snel een correct antwoord te bezorgen, en onze service beter te maken, registreren we je suggestie of klacht zorgvuldig.
  • In de overgrote meerderheid van klachten bieden we een oplossing binnen de 5 werkdagenIn ieder geval geven we een antwoord binnen de 45 dagen, de termijn opgelegd door de overheid.

Stuur ons je suggestie of klacht via dit formulier. Of bel ons GRATIS op T. 0800 21 040.

Algemene vragen over je dossier? Neem een kijkje bij onze meest gestelde vragen, of stel een persoonlijke vraag over je dossier via ons contactformulier.

Ben je niet akkoord met de voorgestelde oplossing, dan kun je een klacht neerleggen bij de Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen: Ombudsdienst, Sint-Huibrechtsstraat 19 - 1150 Sint-Pieters-Woluwe.

Suggestie of klacht?

We ontvangen graag je mening, suggesties of eventuele klachten via T. 0800 21 040 of via onderstaand formulier. 

Wij luisteren altijd

Kiezen voor Partena Ziekenfonds is kiezen voor een onafhankelijk ziekenfonds dat bereikbaar is waar en wanneer het jóu past! 


Sluiten

Kantoorzoeker

Bent u op zoek naar het dichtsbijzijnde kantoor?

Zoek een kantoor

Onlinekantoor

Door je aan te melden kun je al je dossiers opvolgen, e-Boxberichten lezen, ...

Onlinekantoor